Stiuca umpluta in frunze de struguri din filmul "Ognivo"

Categorie: Mâncăruri din pește

proteine ​​din ou, de la 1 buc
cepe verzi buchet
mărar buchet
șofran (sau curcuma) 1 / 4h l.
paprika gust
piper negru gust
sare gust
SOS DE PEȘTE:
ou (numai gălbenuș) de la 1 buc.
muştar
roșii mici
maioneză

Metoda de gătit

• Știucă umplută în frunze de struguri
  • În acest fel, puteți umple orice pește care este bun pentru jupuire cu o ciorapă (cârd, biban de știucă, păstrăv, somon roz, navaga, macrou)
  • Frunzele de struguri ajută la păstrarea umidității naturale a peștilor și, de asemenea, eliberează propriul lor fluid. Gustul delicat acru al frunzelor de struguri nu este gustos, este delicios! Obișnuiam să gătim astfel de pește fără ambalaj ... și înțeleg că am pierdut foarte mult ...
  • Curățați știuca proaspătă de solzi fără a deteriora pielea.
  • Faceți incizii în jurul capului pe toate părțile.
  • Știucă umplută în frunze de struguri din filmul Ognivo
  • Separați capul cu toate gobletele.
  • Tăiați aripioarele, cele mai apropiate de coadă (superioară și inferioară). Faceți tăieturi cu atenție, fără a deteriora pielea.
  • Separăm pielea de carne cu mâna, tragem ciorapul până la coadă. Această afacere nu se grăbește și necesită precizie.
  • Știucă umplută în frunze de struguri din filmul Ognivo
  • Tăiați osul la capăt. Aripa rămâne.
  • Separați fileurile și tăiați cât mai multă carne.
  • Separați branhiile, aripioarele de cap, clătiți capul.
  • Știucă umplută în frunze de struguri din filmul Ognivo
  • Coaseți aripioarele cu un fir. Când peștele este gata, firul este îndepărtat, sorbind, dintr-o mișcare, fără a sacrifica frumusețea.
  • Facem carne tocată.
  • Înmuiați feliile de pâine în lapte.
  • Călește ceapa cu ciuperci.
  • Treceți carnea cu ceapă și pâine printr-o mașină de tocat carne. Nu aveam o mașină de tocat carne și am selectat oasele cu mâna și am trecut carnea printr-un blender.
  • Se adaugă untul înmuiat, oul și se adaugă la masă.
  • Se condimentează cu sare și piper. Adăugați șofran pentru o culoare frumoasă. Tocam marunt ceapa verde si mararul.
  • Știucă umplută în frunze de struguri din filmul Ognivo
  • Frământați și bateți carnea tocată.
  • Umpleți ciorapul de pește cu carne tocată. Pentru ca carnea tocată să nu se lipească, umeziți-vă mâinile cu apă.
  • Pregătiți frunze de struguri. Clătiți frunzele cu apă, tăiați pețiolurile lungi cu foarfece. Scufundați în apă sărată clocotită pentru mai multă flexibilitate. Își schimbă culoarea imediat. Scoateți imediat. Răspândiți frunzele suprapuse pe o foaie de copt, unde vom pune peștele. Punem peștele deasupra burticii, cu mâinile formând o formă de pește credibilă. Atașează-ți capul. Înfășurați frunzele peste întregul pește și o parte a capului. Frunzele învelesc perfect și fixează peștele. Peștele este întreg.
  • Știucă umplută în frunze de struguri din filmul Ognivo
  • Acoperiți o foaie de copt cu hârtie de copt, ungeți-o cu ulei. Completați peștele cu un sos de muștar, gălbenuș, cățele de usturoi rase. Aceasta este pentru o crustă de aur frumoasă. Înfășurați peștele în două straturi de pergament ca bomboane. Sucul va ieși în evidență și este de dorit ca acest lichid să nu se răspândească prea mult pe foaia de copt.
  • Pune știuca în hârtie pe o foaie de copt și pune într-un cuptor fierbinte timp de 1 oră la t = 160 ° С. Țin cont că greutatea la începutul peștilor era de 1kg 600g.
  • Lasă peștele terminat să se răcească în hârtie. Hârtia va conține niște sucuri lipicioase bogate și delicioase. Când se răcește, peștele îl va lua înapoi. Extindeți la răcire.
  • Trageți firele deodată….
  • Tăiați carcasa în felii de la coadă până la cap la un unghi de 35 *, de fapt, acestea sunt bucăți porționate. Transferați pe o tavă de servire, dând peștelui forma dorită.Decorează cu frunze de salată, pene de lămâie (apropo, completează perfect buchetul aromat al vasului), măsline, afine, ceapă la cuptor, roșii, maioneză. În plus, puteți prepara sosuri pentru pește, muștar francez, hrean alb și roz.
  • Se servește rece, împărțind în porții cu sosuri de pește pregătite. Stiuca din frunze de struguri este destul de solicitată pentru o masă festivă, atât ca aspect, cât mai ales prin gustul său excelent.
  • Poftă bună! Bucurați-vă de peștele incredibil de gustos!
  • Știucă umplută în frunze de struguri din filmul Ognivo
  • Sfaturi care pot fi utile:
  • Pentru a combate un miros specific de pește, trebuie să scufundați peștele întreg în lapte pentru o vreme (până la 2 ore).
  • Îmi place să folosesc frunze de struguri de primăvară și vară. Îngheț și păstrez în pungi în congelator și puteți spune chiar că sunt mereu proaspete. Decongelați în frigider, dezghețați-l în câteva ore și apoi înmuiați-l în apă clocotită.
  • Se întâmplă ca o mulțime de suc să fie eliberat în timpul coacerii. Transformarea sucurilor într-un sos incredibil de gustos este ușoară. Se toarnă lichidul rămas din peștele copt într-o cratiță și se fierbe până fierbe până la o consistență siropoasă. Adăugați smântâna și continuați fierberea până când lichidul se îngroașă. Scoateți tigaia de pe foc și bateți cu puțin unt rece pentru a îngroșa sosul. Sosul este gata.

Notă

Flint (Das Feuerzeug)

Lansat: 1959, RDG
Regizor: Siegfried Hartmann

Știucă umplută în frunze de struguri din filmul Ognivo

Am o poveste întreagă legată de acest film. Am doi fii, iar cel mai mare are deja 8,5 ani. Știa că pregătesc și fotografiez feluri de mâncare pentru competiția mea. De data aceasta m-a ajutat Savvik. Ne-am plimbat și am hrănit animalele din rezervația noastră ... și am dat peste o groapă uriașă ... Știi, chiar m-am speriat ... din energia directă un fel de magic, dar teribil ...
- Mamă, s-ar putea ca sub el să petreacă adesea liderul tâlharilor de pădure, Robin Hood și gașca lui?
- Nu, dar tâlharul se va potrivi în continuare ... În cele mai vechi timpuri din Rusia, în adânciturile unor stejari și pini uriași, bătrânii pustnici și-au aranjat chiliile.
- Și comorile? ... Vechi și nu foarte vechi. La urma urmei, avem o mulțime de arheologi care scotocesc în jur, toată lumea caută ... Vă amintiți că arborele cu o comoară a fost deja găsit ...

Știucă umplută în frunze de struguri din filmul Ognivo

Am fotografiat chiar și un copac cu vulturul meu ... Și am vorbit multă vreme ... Într-adevăr, în vremurile nelinistite trecute de raiduri de tâlhari, incendii, jafuri, uneori ustensile valoroase, lucruri, monede erau ascunse sub rădăcini puternice iar în golurile copacilor. Dacă nu au fost ridicați la timp sau nu pe toți, trunchiul copacului s-a zidit treptat, crescând, cache-ul uitat. Mă știu chiar lângă sat la începutul secolului trecut, într-o adâncitură spațioasă a unui stejar puternic, au ascuns ustensilele bisericii - icoane antice, haine rituale bogate brodate cu aur, boluri și alte bunătăți. Și apoi au luat dintr-o scobitură pe jumătate acoperită presupus că nu toate. De-a lungul anilor, golul a fost aproape complet zidit. Zvonul despre comoară a rămas însă. Turistii care au vizitat-o ​​au auzit, au tăbărât lângă sat. Au achiziționat bare și alte echipamente și le-au folosit noaptea. Nu se știe ce au luat extratereștrii cu ei. Dar arborele vechi de șase sute de ani - un monument natural - dimineața părea deplorabil: o adâncitură ruptă, crengi rupte ... A trebuit să sigilez de urgență noi răni cu ciment. Din fericire, copacul a supraviețuit, ba chiar roade, dând mii de ghinde ...
Diverse animale trăiesc și ele în scobituri - veverițe, bufnițe ... lilieci; cuiburile sunt aranjate de sable, jder, erminiu. Se spune chiar că un urs se ascunde acolo ... dar urșii nu locuiesc aici, așa că ... te poți teme doar de viespi ... viespi! Pot fi înfricoșători ...
Și iată un caz care amintea de posomorâtul pentru oamenii muncii și de vremuri nu atât de îndepărtate înainte de octombrie. La siturile de exploatare forestieră din Siberia, un pin bătrân a fost aruncat, cu o scobitură scăzută, crescută deasupra solului. Când și-a aruncat trunchiul, un schelet uman și lanțuri-lanțuri ruginite au fost găsite în gol ... Evident, un prizonier care a fugit de foame și a rătăcit în taiga s-a refugiat odată în gol din vremea rea ​​și a animalelor sălbatice.Golul a devenit mormântul său, iar trunchiul copacului crescut de-a lungul anilor a devenit un sarcofag viu ...
- Mamă, ai avut un computer în copilărie?
- Nu
- Și împărțiți?
- Nu!
- Și telefonul tău mobil?
- Nu
- Mamă, ai văzut dinozauri!? Și este, de asemenea, un gol ca din basmul Ognivo. Avem un film?
-L-ai urmărit, l-ai uitat deja?
Avem toate desenele animate și filmele. Acum este rândul filmului. Un minunat film pentru copii, amintit din copilărie - cu un soldat ironic și chipeș.
Mulți ani acest film a fost prezentat sub forma noastră dublată, cu titlurile noastre. Îl recomand cu drag pentru copii, interesant! Aici am văzut feluri de mâncare minunate care au fost pregătite de întreaga familie și au fost tratate cu mare dorință.

... Și în adâncitură am găsit ceva interesant ... Și ne potrivim acolo ... A fost posibil să facem o mini cameră complet ...

Gasha
Pește minunat! Și un master class minunat !!!
Ilona
Ah, Natasha, ce frumusețe este! Îmi amintesc la fel (aproape la fel, nu aveam frunze de struguri) conform unei reviste vechi pe care am făcut-o până la 15, dacă nu cu 16 ani în urmă. Ei bine, a existat o agitație ... Adevărat, am înșelat prostește o știucă tare, uuu ... Nu m-am așezat pe o foaie de copt în diagonală. Ei bine, din cauza tinereții și a prostiei mele am fost atât de lacom ... apoi am petrecut întreaga zi pe gătit (am avut apoi un an mediu undeva, l-am distras tot timpul și mâinile mele erau în pește ... .) Mi-am dat seama că în al doilea rând cu greu voi îndrăzni să fac o asemenea ispravă. : secret: Apoi probabil au mâncat-o timp de o săptămână, ea a fost gigantică și au fost 1,5 mâncătoare. Așadar, îmi pot imagina ce emoții experimentați acum! Bine făcut!!! :
Va trebui să sap mai adânc în albumele vechi, dar scanez o știucă. Dacă o găsesc, o voi arăta și eu
Răsucire
Natasha, pește delicios!
Omela
Tasha
Gasha, Marisha, Ilona, ​​Omela Mulțumesc foarte mult! Am încercat să nu ratez nimic. Util ... mai ales pentru cei mai tineri din această afacere ... Util, cred că da !!!
Soțul meu gătește carne foarte gustoasă ... Și toate felurile de mâncare festive din carne nu au încredere în mine, pentru care sunt recunoscător. : girl_wink: Și iată-mă pe meniul dulce și vegetal. Deci, ea însăși este o elevă a iubitei sale. A existat șansa de a face acest lucru și de a aranja totul pas cu pas. Am facut !!!
Ilona, ​​da ... este deranjant să faci pește ... dar doar curățarea de solzi. Pentru mine este o muncă grea pentru sistemul nervos. Restul este destul de rapid. Am făcut-o deseori ... Nu am purtat niciodată acest camuflaj, dar ar merita. Foarte gustos cu frunze !!! De asemenea, trebuie să încercăm cu ambalajul pentru ceapă!
Puteți lua un pește uriaș ... Coaceți într-o formă învârtită și așezați-l pe o masă de servit într-un mod artistic. La urma urmei, știuca din acea etapă a fost deja tăiată în bucăți porționate, asamblate ca o piramidă ...
Și am mâncătoare - fii sănătos. În aceeași zi au mâncat cu toții ...
Ilona
Nu, a mea a fost complet coaptă, așa că este încă o rețetă diferită, dar și un test pentru sistemul nervos ... Eh, încă mai sap în imagini Este deja interesant
Tasha
Aici am găsit un videoclip .... un tip foarte accesibil arată procesul cu o știucă

Și a doua parte:

Poate că cineva trebuie să arate ...

Cvetaal
Natasha, la mulți ani! SĂNĂTATE, FERICIRE, IUBIRE ȘI TOT CEL MAI BUN! Sunt cu un mini reportaj pește
Mulțumesc foarte mult, s-a dovedit a fi un fel de mâncare de Anul Nou foarte gustos și delicios! Din păcate, nu există fotografii cu peștele întreg, doar asta am reușit să filmez pentru raport.

Știucă umplută în frunze de struguri din filmul Ognivo

A gătit din crap de iarbă.

Toate rețetele

© Mcooker: Cele mai bune rețete.

harta site-ului

Vă sfătuim să citiți:

Selectarea și funcționarea producătorilor de pâine