Administrator

Narațiunea este realizată în numele moderatorului Tanyulya, un participant direct la călătorie!
Mulțumesc Tanyule pentru materialul furnizat!

O călătorie a membrilor forumului nostru în Coreea, la fabrica Suckoo

Îmi trimit scurtul meu raport despre călătoria mea în Coreea, voi încerca să vă povestesc despre țară, oameni, bucătărie. Am fost în Coreea la invitația companiei Cuckoo, ca să spunem așa, să vedem planta și produsele sale cu ochii noștri.

Mi se pare că nu este suficient să vorbim doar despre companie și fabrică, iar imaginea nu va fi completă, așa că voi descrie pe scurt întreaga noastră călătorie. companiei Cuckoo, a cărei plantă am vizitat-o ​​(de la care, ca să spunem ușor, într-un șoc foarte plăcut, nu lucrăm așa).

Am zburat la aeroportul din Incheon, aceasta este o insulă separată pe care sunt situate aeroporturile, ce stewardese frumoase pe zborul coreean, aaaaahhh, doar păpuși, foarte drăguțe, cu zâmbete atât de minunate, mi-au plăcut foarte mult. Probabil au acolo o selecție foarte strictă, în principiu, cunoștința cu Coreea a început deja din avion, ar trebui remarcat un cunoscut plăcut, am început deja să mănânc mâncăruri coreene în avion ... picant, dar gustos.

Ei bine, în general, au zburat și s-au transferat într-un alt avion (pentru mine în această zi era deja al treilea ... preotul meu s-a săturat să stea). Încă o oră de zbor și ne aflăm în orașul port Busan.

Ne-a întâlnit o mașină și ne-am dus la hotel pe drum, după ce ne-am oprit la supermarket pentru a mânca spectacolul culinar (desigur, am adus multe cu noi din Rusia).

Magazin, dreamaaaaa ....., atât de frumos ambalat, ambalat, totul proaspăt, ce varietate de produse și mărfuri există. Am cumpărat totul pentru hotel.

Hotelul este pe mal, priveliștea de la fereastră este pur și simplu uluitoare ... apă, nisip ..., s-a așezat și s-a dus la o cafenea de pe mal, există mici cafenele private. Peștele care se află în acvarii lângă intrare .... cade direct pe masa ta, uneori chiar crud, ca să spunem așa, în forma sa originală. Ne-au oferit un fel de gadget-uri, așa că s-au mutat și s-au târât pe răzătoare ... nu le-am putut încerca iiiii ... s-au dovedit a fi lași .... Sosuri foarte gustoase, paste, câte verdeață acoloiiiiii, în general a fost cerul pentru mine. Mâncărurile cu fructe de mare au fost gătite chiar pe masa noastră, au astfel de găuri în mese pentru focare cu foc și au prăjit chiar pe ele ... cu gust ...

Ei bine, bineînțeles, am mâncat ... ca Bobby și ne-am dus în liniște la hotel, a doua zi am avut una foarte responsabilă, a trebuit să gătim la fabrica Cuckoo.

Niste poze:

Vedere din fereastra mea

O călătorie a membrilor forumului nostru în Coreea, la fabrica Suckoo

Acestea sunt acvariile de la intrarea în cafenea

Acest pește este crud, sincer am încercat

Acesta este ceva din scoici, dar delicios, încălzit pe foc și cu sosuri

O călătorie a membrilor forumului nostru în Coreea, la fabrica Suckoo

Acestea sunt acele gaaaadikiii, noi nu suntem ale lor

Sunt eu .. în persoană ..

Administrator

În a doua zi, așa cum am scris mai devreme, am condus un spectacol culinar, ca să zic așa. Ei bine, desigur, acest lucru se spune cu voce tare, tocmai am gătit preparatele din bucătăria noastră și, din moment ce bucătăria noastră este încă internațională, nu pot spune că am gătit preparate din bucătăria rusă.

Olya Zvezda a gătit borș (fără carne) și pompushki + a adus și o gustare din roșii și ardei (tuturor le-a plăcut ... mie personal mi-a plăcut foarte mult)

Olesya, un distribuitor din Sankt Petersburg, a pregătit pilaf și tort pe lapte condensat (au spus pilaf cu bun gust și au vorbit bine despre biscuiți).

Am gătit cartofi umpluți, o plăcintă cu aluat Stelline (aluatul nu a dat greș, grație lui Stella) și o plăcintă uscată mixă pe bază de bulgară, doar cu afine congelate (mi-a plăcut și eu) Despre faptul că le-au plăcut bucatele mele sau nu ca ei, nu spune nimic, nu pot ... nici nu am înțeles ...

Dar au avut un ușor șoc când am desfăcut spiralele din cartofi, ar fi trebuit să le vedeți surpriza, ei, ca și copiii, mi-au făcut poze cu cartofi pe telefoanele lor, în general sunt oameni foarte amabili și deschiși.

Sincer să fie, au încercat totul puțin, dar au mâncat totuși mâncarea lor, le este mai familiară. Le-a plăcut ceea ce am făcut, au fost mulțumiți, dar mâncarea noastră nu le este familiară, după o săptămână în Coreea, eu însumi m-am obișnuit cu mâncarea „ușoară”, iar cocul din avion a făcut corpul să se simtă greu.

Fabrica Cucului ne-a întâmpinat cu amabilitate ... dar cu un interes nebunesc pentru oamenii noștri. Fabrica este formată din mai multe clădiri situate la distanță una de cealaltă. Acesta nu este un atelier gigant, ci mai degrabă mici ateliere și linii de producție. Majoritatea lucrătorilor tineri lucrează (deși aparențele sunt înșelătoare, toți coreenii arată destul de tineri și buni). Au încercat să ne ghideze prin toate magazinele, să arate întregul proces de producție, astfel încât să putem vedea cu ochii noștri nivelul de calitate prezentat în modelele Cuckoo.

Producția constă din mai multe secțiuni. Secțiune mecanică în care sunt realizate piese mecanice (carcase, capace). Toate componentele, indiferent dacă sunt din plastic sau metal, sunt fabricate în interior.
Zona de asamblare: constă din mai multe transportoare automate. Una colectează componente electronice, unde parcurg toate etapele de la asamblare până la control (ea însăși era personal convinsă de cât de bine s-a făcut totul)

Al doilea este asamblarea și controlul pieselor mecanice.

Al treilea este un ansamblu complet de produse finite.

În ultima etapă, toate produsele (fără excepții) trec printr-un complex de teste.
Testele se efectuează, pentru presiune, pentru lovituri (apropo, a fost testat acasă, multicookerul a căzut de pe pervaz și nu i s-a întâmplat nimic).

Testele sunt efectuate în camere climatice care simulează impactul asupra materialelor din mediul din diferite zone climatice. Determinați rezistența materialelor la temperaturi scăzute și ridicate, rezistența la umiditate.

Toate bucătăriile cu cuc sunt testate pentru rezistența și calitatea lucrării. Rezistența la coroziune și netoxicitatea materialelor utilizate, prezența unei supape de siguranță fiabile împotriva suprapresiunii și a unui dispozitiv de control (manometru, termometru), posibilitatea egalizării în siguranță a presiunii interne cu presiunea atmosferică, verificarea obligatorie a oalei sub presiune pentru suprapresiune maximă admisibilă.

Fabrica furnizează produsele sale către 15 țări (Canada, America, Argentina, Noua Zeelandă, Australia, Indonezia, Vietnam, Japonia, China, Anglia, Spania, Austria, Olanda, Rusia) și pentru fiecare țară este dezvoltat un model specific care încearcă să ia în considerare nevoile bucătăriei locale.

Administrator

După ce am mers la un restaurant care servește carne marmorată, pe care eu nu am mâncat-o, fetele au spus că este delicioasă. Și am primit o sută și atâtea farfurii de verdeață, ceea ce m-a făcut să-mi fie rușine de gula mea, dar ea este atât de delicioasă. Acolo am încercat ceai de porumb ..... prima înghițitură de nimic, iar apoi gustul de unt ... cumva nu pot spune că mi-a plăcut mult.

Dar, în general, desigur, ne-a plăcut foarte mult, din nou carnea a fost prăjită chiar în fața noastră pe masă, este atât de interesant să vizitați o altă lume, cu o cultură diferită de noi. Din nou, repet, coreenii sunt oameni atât de drăguți, plini de tact și binevoitori.

Iată un alt lot de fotografii.

Sunt eu cu fetele

O călătorie a membrilor forumului nostru în Coreea, la fabrica Suckoo

Același ceai rece de porumb în pahare

Administrator

După Busan, am mers la Gyeongju de la Gyeongju cu trenul de mare viteză până la Seul.

Gyeongju a fost capitala vechiului stat coreean Silla și unul dintre cele mai prospere orașe din Asia de Est. Puterea lui Silla, care a apărut la începutul mileniului I d.Hr. e., răspândită în cea mai mare parte a Peninsulei Coreene din secolul al VII-lea până în cel al IX-lea. De atunci, multe monumente istorice și culturale au rămas în oraș. După căderea dinastiei Silla, orașul și-a pierdut treptat semnificația. Gyeongju modern este un oraș tipic sud-coreean de dimensiuni medii.

Un oraș foarte verde, ca întreaga Coreea, există mulți munți și atât de multă vegetație, trandafiri sunt plantați peste tot și o mulțime de flori și verdeață. Ce mi-a plăcut la oameni, ei au grijă de propria lor curățenie și ordine peste tot.

Am vizitat muzeul natural și muzeele antichității. Am vizitat și un mic restaurant de familie specializat în toba (așa cum o numesc așa), avem brânză tofu. Cât de delicios este, am fost serviți prăjiți, apoi ca plicuri cu carne și doar feliate în farfurii. Cu sosuri, este o skaaazka.

Acesta a fost singurul restaurant în care mai trebuia să mâncăm pe podea, în alte săli cu scaune erau prevăzute, dar aici pe podea, dar minunat, mi-a plăcut. Au servit un porc atât de frumos, gătit într-un mod special, presupus fiert, dar nu fiert. Fetele au mâncat, au spus că este delicios. A fost acest porc ... a fost păcat, suntem ca Frosya Burlakova din filmul pe care îl știm .... am vrut să luăm trunchiatul cu sooooo, așa suntem proprietari.

O călătorie a membrilor forumului nostru în Coreea, la fabrica Suckoo

Acest vin de orez makkole (cum ar fi taak), chiar și atunci când am încercat o înghițitură, mi-a amintit de gustul kumisului, parcă cu gazik

Aceasta este o veveriță și eu sunt un rezident al junglei de piatră, m-am gândit ... chipmunk

Olesya și eu suntem cei care construim piramide de pietricele și ne dorim (au o astfel de credință)

O călătorie a membrilor forumului nostru în Coreea, la fabrica Suckoo

Aceștia sunt călugări, fotografie ... ai grijă ... nu convenabil așa.

Vedeți cum este cultivată cultura

Și acestea sunt răsaduri de lotus

O călătorie a membrilor forumului nostru în Coreea, la fabrica Suckoo

Acesta este același ritual pentru a face dorințe, trebuie să legați jurnalul de trei ori și să-ți faci o dorință la impact.

Este ca lumânările noastre în biserici pentru sănătate

Câmp de orez

O călătorie a membrilor forumului nostru în Coreea, la fabrica Suckoo

Și plecăm la Seul într-un tren de mare viteză, așa este, acesta este doar un instantaneu dintr-o fotografie

Acesta este prânzul în același tren

Ei bine ... salut Seul !!!
Poate nu ți-am spus ce, nu l-am arătat, dar am încercat să acoper tot ... Îmi amintesc să-l adaug ...
Și acum Seul

Administrator
Seul ... destinația finală a călătoriei noastre. E impresionant !!!

Chiar și cumva ... te sperie cu puterea sa, zgârie-nori uriași ... sticlă și beton. Abordându-te deja în oraș, simți această putere, după milionarul meu, acest doisprezece milionar m-a adus într-o stupoare, Olesya și Olya au fost mai simple, cu toate acestea, Peter nu este Chelyabinsk, dar sunt la fel sub impresia orașului.

Deja la stație, am început să ne rotim viguros capul, am fi început să ne mișcăm picioarele, dar teama de a ne pierde este încă mare (vorbesc pentru mine personal). Seoul este un oraș al contrastelor. Este un oraș modern care pulsează cu zgârie-nori și blocaje de trafic. Coreenii în vârstă sunt mai conservatori și poate mai confortabili în acele orașe mici în care am fost înainte, dar generația tânără se bucură de ritmul acestui oraș, îl puteți vedea, îl puteți simți la fiecare pas! Am fost atrași și de oraș sau încercam să ajungem mai repede acolo. Clădiri înalte .... mult .... frumos Ivo și acolo și apoi străzi mici, cu cafenele drăguțe, acesta este un contrast atât de armonios. Mi se pare că întreaga Coreea este în asta, totul este împletit cu trecutul și viitorul și prezentul. Mergând în jurul orașului de seară, am asistat la trei demonstrații sau proteste ... nici măcar nu știu cum să-i spun. Pe unul, oamenii au cerut o creștere a salariului, pe al doilea, studenții au susținut o reducere a taxelor de școlarizare, iar pe al treilea ... nu-mi amintesc.
Am ajuns și la concert chiar pe stradă, în piață, un concert în aer liber, piesele au fost interpretate cu o chitară, a fost klaaassno !!!!! Și oamenii au cântat împreună !!!! Tot!!! Și bătrâni și tineri. Desigur, am încercat să trecem prin mulțimea manifestanților foarte repede (în timp ce ne-am răsucit capul, nu am uitat să facem poze ...) suntem încă străini și acest lucru nu ne preocupă.
Dar cât de organizate au fost aceste acțiuni, au existat ofițeri de poliție care au reamintit imediat că timpul reglementat al acțiunii expirase și că a venit timpul să se disperseze (nu crezi că sunt atât de deștept și am învățat limba coreeană într-o săptămână, acest lucru este tradus pentru noi) și oamenii au început să se disperseze. Fetelor, am fost doar gelosi pe cât de puternică este cetățenia Coreei, oamenii își cunosc drepturile și responsabilitățile.

Am vizitat cartierul pentru tineret ... sau piața ... în general, există în principal magazine pentru tineri, acolo unde stau, sunt cumpărături, există și cafenele și discoteci, așa că mi-a plăcut.

Am mâncat într-o cafenea mică, prăjituri cu kimchi, prăjituri cu fructe de mare, am încercat să fac asta acasă ... nu e așa, azi am cumpărat totul pentru kimchi, voi încerca să mă dezabonez. Se pare că cafeneaua este mică, dar totul este proaspăt, chiar aici gătit ... delicios despre.

Au vizitat și Arbat-ul nostru, o mulțime de lucruri interesante, acolo tineri învârteau dulciuri către un cântec vesel, provocator, era necesar să-l vedem, noi ... mâncăm aali cu încântare, strigăm Bravo și batem din palme. Încă nu înțelegeam ce și cum, dar acest lucru este fantastic, dintr-un bagelet dens din ceva care conține zahăr, au obținut fire de păr așa, ca vata de zahăr, și acest lucru a făcut-o el însuși tânărul, numai cu ajutorul lui mâinile, a doua în aceste fire dulci înfășurate cu nuci măcinate, s-a dovedit a fi delicioasă.

Ne-am dus ... la Gorbushka (nu vă gândiți la așa), acolo am obținut oale și tigăi Zvezda și cu mine. Există o mulțime de tehnologie, dar nu ieftină (cu siguranță am smuls tigaile).
Am vizitat Palatul Imperial, ce natură minunată, vegetație, corpuri mici de apă și toate acestea se află practic în centrul Seoulului.

Personal, m-a frapat atitudinea coreenilor față de natura lor, un râu curge în centrul Seoulului (din păcate nu știu numele), acest râu a fost închis ... s-au rostogolit sub asfalt, făcând un bulevard larg , dar apoi și-au dat seama că acest lucru amenință întreaga natură. Si ce crezi? Neînțelegători Ei ... au eliberat acest râu construind un pod și făcând acolo o zonă de recreere pietonală, ceea ce sugerează că oamenii nu doar trăiesc în prezent, ci și se gândesc la viitor. Seara este foarte frumos acolo.

Am vizitat spectacolul Teatrului Nantes (Teatrul Chondong)
Teatrul Nantes este locul în care se susține în mod regulat primul spectacol coreean fără cuvânt „Nantes”. Nanta este un hibrid artistic, o combinație între un spectacol tradițional de muzică populară coreeană numit samulnori și o formă occidentală de performanță. Patru bucătari apar pe scenă sub forma unei bucătării și încep să pregătească feluri de mâncare pentru masa nunții. În acest proces, ei interpretează ritmuri samulnori tradiționale folosind o varietate de ustensile de bucătărie: vase, tigăi, farfurii etc. Teatrul s-a bucurat de o mare popularitate de la începuturile sale, datorită priceperii, vitezei și forței performanței artiștilor. Deși spectacolul se concentrează în principal pe ritmuri și ritmuri, decorul reușit îl face interesant pentru oamenii din toate generațiile și țările. Teatrul a primit premii mari pentru spectacole în alte țări, iar acum 70-80% din public sunt străini.
A fost spectaculos !!!! Cum am râs, a aplaudat și a călcat în picioare ... Acesta este kaaif, aceasta este o taxă a unei energii atât de nebune !!!!!! Obrajii ne dureau de râs, mâinile ne dureau de aplauze. Este ..... fără cuvinte ....

Am vizitat o cafenea retro din anii '70, și sunt porții acolo ... Vă spun cum fetele și eu nu am încercat, cu tot respectul pe care nu l-am putut mânca, era atât de gustos, dar atât de mult . Doar că, în anii 70, țara era construită și reînviată, iar coreenii de atunci au trebuit să lucreze atât de mult și au mâncat o dată pe zi, iar de această dată au încercat să mănânce pentru viitor și au lucrat pentru 18-20 ore, iar în această cafenea vă reamintesc, despre acea vreme, interior ascetic și porțiuni mari. Cred că sunt mândri de tații și bunicii lor, care într-un timp atât de scurt dintr-o țară agrară înapoiată au făcut o țară foarte dezvoltată în toate privințele în care trăiesc toți.

Am zburat acasă, desigur, cu bucurie că zburăm acasă (ratat), dar și cu ... ușor regret, a fost păcat să ne despărțim de țara care ne-a primit atât de bine. Mulțumesc Coreea! Mulțumim acelor oameni care ne-au dat ocazia să vedem toate acestea.

Poți scrie mult ... este o lume diferită, este o cultură diferită, totul este nou și interesant. Am încercat să descriu pe scurt emoțiile, senzațiile și descoperirile noastre. Iar fotografiile noastre sunt privirea Coreei prin ochii noștri. Dar am văzut-o așa și, cu povestea mea, am încercat să vă transmit totul. Poate, desigur, nu asta am vrut să spun ... dar

Și acum o selecție de fotografii ...

Administrator

Fotografia este, desigur, un kish mish complet, dar cred că veți vedea ce am vrut să transmit. Țara cu mai multe părți pe care am văzut-o.
Vă mulțumesc tuturor pentru că ați citit ceea ce încercam să portretizez aici

Tanyulya
Romchka, mulțumesc pentru postarea raportului.
Tanyulya, pentru sănătate

A fost interesant să citim și să vedem despre o țară atât de îndepărtată pentru noi - Coreea!

Interesant!
Galinka-Malinka
TanyulyaVă mulțumesc foarte mult pentru raportul excelent. A fost foarte interesant să citești și să urmărești fotografiile. Ești fata noastră deșteptă
Tanyulya
Mulțumesc foarte mult, am încercat să-mi descriu emoțiile. Ce am văzut și am atins fetele, putem spune cu propriile mâini.
Vitalinka
Tanyulya, administrator, mulțumesc pentru poveste și fotografie! Foarte interesant !
julifera
Fetelor - mulțumesc pentru reportaj, pentru fotografii, l-am citit cu mare interes !!!
Zhivchik
ROMA, Tanyulya, super!
Bravo pentru povestire. De parcă aș fi vizitat Coreea cu tine.

Numai că nu am înțeles din poze. Cunosc Steaua (de aceea este Steaua).
Dar două fete tinere, cine este cine?
Încă nu înțeleg de ce sunt atât de subțiri.
căpșună
Admin, Tanyulya! A spune că este minunat înseamnă să nu spui nimic! Esti super!!! : yahoo: Multumesc mult! Și Admin a fost complet diferit, un profesor serios, dar aici .... asta: girl_romashka: nu există cuvinte la fel de bune.
Zhivchik
Citat: julifera

Pe Tanyulya în general, la început am crezut că nu este deloc Tanyulya, și tânăra subterană Barbara Brylska

Trunchiat înțeles. Svetlenkaya- Tanyulya- frumusețe.

Citat: căpșuni

De acord. ROMA este atât de tânără și atât de mișto.
Husky
Tanyulya, mulțumesc pentru o poveste atât de interesantă. Administratorul mulțumește foarte mult pentru prezentare!
Sau am înțeles greșit ceva sau sunteți fete. Dar administratorul a postat doar un raport despre călătoria utilizatorilor forumului nostru în Coreea.
Înțeleg că am fost acolo Tanyulya, stea și încă o fată „Olesya-distribuitor din Sankt Petersburg”
Dezvoltă-mi îndoielile dacă greșesc!
lega
Citat: husky

Dezvoltă-mi îndoielile dacă greșesc!

Husky, Ai dreptate. Mi-a spus Steaua. Știți cu toții steaua. Tanyulya este brunetă. Olesya este blondă.
Citat: căpșuni

FETE!!!!!!

ROMA nu m-am dus in Coreea !!! Administratorul era acasă în acest moment !!!!

MULȚUMESC spune TANYULE pentru raportul de calatorie !!!
Și vedeți raportul meu despre ITALIA aici Italia. Rimini. https://Mcooker-ron.tomathouse.com/index.php@option=com_smf&topic=146692.0 Intră - interesant!

lenok2_zp
Nu un reportaj, ci un cântec, mi-a plăcut foarte mult, iar imaginile și fetele sunt toate minunate
Tanyulya
Mulțumiri tuturor, Administrator nu în fotografie, Stea Știi că e întuneric Eu , ușoară Olesya din Sankt Petersburg. Administrator, m-a ajutat să postez materialul în subiectul relevant, pentru care mulțumesc ei.
julifera
Citat: Admin

Sunt eu .. în persoană ..

O călătorie a membrilor forumului nostru în Coreea, la fabrica Suckoo

Îmi cer scuze pentru că am încurcat totul
Postarea a fost de la Admin, iar primele rânduri despre care narațiunea este în numele lui Tanyulia au fost complet șterse în memoria mea până când au fost trimise fotografiile participanților la călătorie ..

Tanyulya - Încă mă bucur teribil să te cunosc, o fată atât de strălucitoare !!!
Ehhh ...

Oamenii trăiesc ... Se îndrăgostesc, merg la teatre, Biblie ... Biblia ... - Nu jura, Billy ... - ... în biblioteci. (C)
aynat
Citat: Admin

O călătorie a membrilor forumului nostru în Coreea, la fabrica Suckoo
Și acesta este șmecherul, el este și o veveriță de pământ, avem asta acasă.
Tanyulya
Și veverițele noastre nu sunt așa, mi-a plăcut foarte mult acest minke.
sweetka
Și veverițele noastre mănâncă kudyablikov.
Citat: sweetka

Cine e?
matroskin_kot
Și aici, în Magadan, există veverițe și viespi ... La dacha, au crescut veverițele negre, se reped printre copaci ... Și la Sochi, veverițele sunt ca veverițele zburătoare, sunt numite veverițe de șobolani de către localnici ...
Citat: Tanyulya

Ei bine, așa ceva ...
am înțeles
Elizabeth
Locuiesc în Coreea de peste 15 ani. În Busan. Confirm foarte mult că totul este scris cu adevărat, fără bibelouri și orice pre-înfrumusețări! Așa văd a doua mea patrie - Coreea, o țară spălată, îngrijită, iar coreenii își iubesc patria pentru ordine și prosperitate în ea. Iubesc Korea! Dacă membrii forumului au întrebări, scrieți, voi adăuga cu bucurie povestea fetelor care au venit în Coreea. Păcat că sunt începător pe forum, așa că aș fi întâlnit compatrioții mei ...
Citat: Elizabeth

Locuiesc în Coreea de peste 15 ani. În Busan. Confirm foarte mult că totul este scris cu adevărat, fără bibelouri și orice înfrumusețare! Exact așa văd a doua mea patrie - Coreea, o țară spălată, îngrijită, iar coreenii își iubesc patria pentru ordine și prosperitate în ea. Iubesc Korea! Dacă membrii forumului au întrebări, scrieți, voi adăuga cu bucurie povestea fetelor care au venit în Coreea. Păcat că sunt începător pe forum, așa că aș fi întâlnit compatrioții mei ...
Vă mulțumesc foarte mult pentru feedback. Ne-au plăcut foarte mult Coreea și Busan în special. Coreenii sunt foarte prietenoși, eu personal am doar amintiri plăcute.
14anna08
Tocmai am văzut subiectul, fetelor, vă mulțumesc foarte mult, foarte interesant!
Citat: 14anna08

Mulțumesc
Melanyushka
De asemenea, tocmai am văzut subiectul - ce grozav! Și Tanyulya a povestit totul atât de bine, într-adevăr, de parcă ar fi fost acolo cu tine, a văzut totul cu ochii tăi. Foarte interesant, mulțumesc pentru excursia în Coreea.
Citat: Melanyushka

Melanyushka, Anh, mulțumesc. : flori: Am încercat să transmit toate emoțiile ... deși este dificil.
Poate că suntem Chelyabinsk și ne întâlnim cumva
Melanyushka

Toate rețetele

© Mcooker: Cele mai bune rețete.

harta site-ului

Vă sfătuim să citiți:

Selectarea și funcționarea producătorilor de pâine