Supa cremă de dovleac și pește afumat

Categorie: Prima masă

Ingrediente

Pește afumat fierbinte (am somon roz) 500gr.
Dovleac 500gr.
Cartofi medii 3 buc.
Morcov 1 BUC.
Bec 1 BUC.
Roșii proaspete 3 buc.
Cremă cu conținut scăzut de grăsimi 200 ml.
Sare
Piper

Metoda de gătit

• Am avut rețeta lui în cartea „Gourmet Dishs”. O răsfrângeam în gol pe canapeaua mea din bucătărie și am dat peste această rețetă. Mai întâi am trecut pe jos, așa cum merg mereu în jurul supelor cremă. Dar apoi ochii mei au căzut pe lista ingredientelor. Dovleac!! Tocmai am cumpărat un dovleac uriaș, parfumat și portocaliu într-un sat din regiunea Kaluga acum câteva săptămâni. M-a lăsat deocamdată ca decor pentru bucătăria mea portocalie, dar ora a lovit, am decis ... Supa mi s-a părut simplă, ingredientele nu sunt ciudățenii, combinația de produse are succes, ar trebui bun. Am refăcut ceva (ca întotdeauna, cine s-ar îndoi) și - ta-ra-ram! Capodopera este gata!
  • Dar foarte bine! Soțul a aprobat-o foarte mult.
  • Am turnat aproximativ un litru de apă, am fiert-o, am sărat-o, am tăiat legumele în cuburi (cu excepția cartofilor) și am fiert timp de 12-15 minute. Dacă aveți roșii proaspete, dezlipiți-le (pentru a face acest lucru, faceți o incizie în formă de cruce și turnați peste apa clocotită), tăiați cubulețe și gătiți cu toate legumele. Dacă aveți roșii în suc propriu, nu le fierbeți.
  • Măcelărește peștele (îndepărtează pielea, îndepărtează oasele, împarte în două de-a lungul creastei). Tăiați o jumătate foarte fin, cealaltă în porții mari.
  • Apoi scoateți legumele (strecurați bulionul printr-o strecurătoare), puneți cartofii în cuburi în bulion și gătiți până se înmoaie (gătiți foarte repede, aproximativ 5 minute). Măcinați legumele în acest moment cu un blender în piure. Dacă aveți roșii în suc propriu, adăugați-le acum. Întoarceți această masă la cartofi, puneți peștele tocat mărunt, turnați smântâna (cred că 10% o va face, dar am avut doar 20%) și aduceți la fierbere, dar nu la fiert!
  • Totul poate fi turnat în farfurii. În centru, puneți o bucată de pește porționată, mărar tocat și presărați piper negru măcinat ...
  • Toată gunoiul cu o gătit separat de cuburi de cartofi am fost inventat de mine, deoarece mâncătorul rus este obișnuit să prindă și să mestece cel puțin ceva în supă. Nu este interesant să mesteci dovleac fiert, morcovi sau ceapă. Înseamnă boom pentru a mesteca cartofi.
  • Cântec, nu supă! Bun pentru toamnă-iarnă, la fel de gros, consistent și aromat ...

Notă

O fotografie Oksyusha.

Alexandra
Am citit titlul subiectului și m-am gândit: o rețetă rafinată!
Și sigur, Chuchelka, mulțumesc!

Sugestia mea este, în loc de cartofi, să tăiați puțin ardei gras crud în supa gata preparată în cuburi în fâșii mici subțiri. Presară deasupra ierburi mărunțite.

Supa de piure de dovleac poate fi gătită într-o varietate de moduri, fără roșii, fără cartofi, dar cu ardei, morcovi. Au mai pus mărul acolo. Piure de castane. Se presară frunze de migdale. În loc de pește - creveți, midii. Și chiar scârțâitul bucătăriei franceze este să puneți o bucată de foie gras prăjit rapid în supa de dovleac finită.
Sperietoare
Nu pot tăia ardeii grași în supă. Soțul meu își urăște spiritul. Îl va da afară din casă cu o astfel de supă lui Edren Fenet ...
Apoi morcovi
Iar cea mai elegantă soluție este dovleacul crud cu paie subțire

Fac cu ea o salată rafinată:
- frunze verzi de spanac sau rucola,
- jumătăți de felii de mandarină decojite din folie albă,
- fâșii de dovleac crude și se presară cu nuci de pin.
- fie creveți, fie piept de rață la grătar în benzi subțiri.
Pansament cu ulei din semințe de dovleac și oțet balsamic
Cub
Sperietoare O supă foarte interesantă, nu am încercat o astfel de combinație de dovleac - pește afumat

Alexandra Și în ceea ce privește dovleacul crud, acest lucru se observă pe bună dreptate - este foarte gustos, nu înțeleg de ce este atât de rar menționat în rețetele sub această formă. Poate fi absorbit prost?
Cub,

Doar crud, este perfect digerabil și foarte util, nu există mai puțină caroină decât în ​​morcovi (dar trebuie să o mănânci cu unt).
Dar sub forma gătită (fiartă, prăjită, înăbușită, coaptă - oricare), are un indice glicemic crescut și, la fel ca morcovii cu sfeclă, de exemplu, sunt excluși din dieta celor care reduc greutatea și diabeticilor. Dar acesta este deja subiectul rubricii despre secretele și rețetele unei alimentații sănătoase, dacă doriți, putem continua conversația acolo.

Dovleceii cruzi și conopida crudă rasă fin sunt, de asemenea, ingrediente excelente în salatele dietetice delicioase ...
Citat: Cubic

Nu am încercat o astfel de combinație de dovleac - pește afumat

Apropo, nu există nimic exotic în el (în gust), așa că nu vă fie teamă să-l încercați. Se dovedește o supă de pește foarte gustoasă și cremoasă. Dovleacul cu fructe de mare merge foarte bine. Am întâlnit o astfel de combinație de multe ori în rețete, am pregătit și am încercat două rețete. Toate ok.

Dovleacul este în general nemeritat aproape uitat de noi. Am început totul cu o salată cu calmar și dovleac. Mama mi-a adus de pe piață o bucată dintr-un dovleac frumos și parfumat, cu care nu știam ce să fac și unde să mă atașez. După ce am stat pe internet, am pescuit o grămadă de rețete de acolo, dar mai întâi am decis să iau cea mai simplă și cu o procesare minimă a produsului. Pentru a-i înțelege și aprecia gustul. Atunci va fi clar cum să fii cu el în viitor. Sa dovedit a fi salata de mai sus. Calamari fierți, dovleac aburit (tăiat în fâșii, ud în apă clocotită și infuzat în această formă timp de 30 de minute), mere, castraveți proaspeți. A fost o revelație. Gustul a fost minunat, proaspăt și neîntrerupt. Și plecăm. Oriunde nu l-am atașat, inclusiv toate cerealele cunoscute (chiar și în instrucțiunile pentru multicooker există!), Plăcinte, garnituri pentru carne.

Dacă adăugați „paie tăiate” la această supă, atunci probabil că este mai bine să preparați dovleacul aburit, astfel încât să nu se prăbușească prea mult ... Și salata, Alexandra, am rupt-o și v-am scos salata ...
Alexandra
De ce aburit? Este foarte minunat să crăpați într-o supă de piure în locul crutoanelor care se servesc cu o astfel de supă. Acum, în scopuri dietetice, îmi place năutul, așa că în supa de dovleac poți purea boabe închise la fiert și înmuiat timp de 12 ore cu sifon (1 linguriță pentru 1 litru de apă) și apoi coapte fără apă în 1 strat în cuptor - în loc de crutoanele alea din supa de cap

Un dovleac întreg este o excelentă „caserolă pentru terci cu orez, pulpa acestui dovleac și fructe uscate, în cuptor (sus = capac) sau aceeași supă de dovleac”.
Gătim supă pe aragaz, în acest moment coacem dovleacul însuși cu pulpa rămasă - viitoarea cratiță - în cuptor. Se toarnă în ea supa gata preparată cu smântână și toate ingredientele, cu excepția ierburilor crude și a feliilor, și în loc să o aducă la fiert pe aragaz, se pune la cuptor. Sigilăm gaura de deasupra cu un strat de puf gata preparat sau cu aluatul nostru azimit sau cu drojdie și coacem. Deschidem „capacul” chiar pe masă în fața unui public uimit și îl turnăm în farfurii, presărăm ierburi și adăugăm un ingredient crocant.
De asemenea, puteți fierbe mielul cu legume și / sau orez într-o astfel de cratiță
Citat: sperietoare

Supa cremă de dovleac și pește afumat.

În cele din urmă am decis să pun în aplicare această rețetă. Acesta nu este doar un cântec, acesta este un basm, nu o supă !!! Sperietoare, multumesc pentru reteta !!!
Cub

Ți-a plăcut?! Mă bucur al naibii de mult!

Ai frecat totul în piure de cartofi sau ai lăsat cartofii în cuburi ca mine?
Apropo, chiar am încălzit această supă. M-am gândit că va fi gunoi (crema se curbează) ... Dar nu, se încălzește normal așa, dar este mai bine să nu o depozitați oricum. Carnea proaspătă este cea mai gustoasă ...
Cub
De asemenea, am decis să adaug cartofi în cubulețe, nu-mi place gustul cartofilor rasi în supă ... Dar am făcut acest lucru: am fiert cartofii la cuptorul cu microunde și am adăugat cei fierți. Ea a servit smântână cu supă (fără a le număra pe cele deja în supă), fiecare a turnat-o într-o farfurie după gust.
A fost multă supă, așa că, bineînțeles, am încălzit-o și în a doua zi, nimic nu este normal!
De când această supă din familia mea a devenit FOARTE solicitată (Sperietoare, mulțumesc din nou !!!), am decis să adaptez această rețetă pentru o oală sub presiune, ei bine, am simplificat-o puțin. Iată o opțiune bugetară:

Opțiune pentru CB:

300 g dovleac (rest)
1 morcov
1 ceapă
2 cartofi
3 roșii mici în s / suc
1 cutie de somon (conservată)

200ml crema 10%

Curățați legumele, tăiați dovleacul în cuburi, morcovul în felii, ceapa în jumătăți de inele. Activați modul "supă", prăjiți dovleacul, morcovii și ceapa în CB în unt, în timp ce legumele sunt prăjite, tăiați cartofii, aruncați-i cu restul de legume, turnați toți 0,5 L de apă și continuați să gătiți în modul"supă„sub un capac închis.

Când tigaia scârțâie, transferați ușor legumele într-un blender, adăugați roșiile și sucul de pe ele (aproximativ 100 ml) acolo și macinați-le în piure. Deschideți conservele, tăiați peștele în bucăți mici.

Puneți supa în cratiță, puneți peștele acolo, adăugați încă 0,5 litri de apă, aduceți la fierbereorezf "), se toarnă 200 ml de smântână (dacă este necesar, se diluează până la consistența dorită cu apă sau lapte), se oprește. Sarea chiar la capăt, deoarece peștele poate avea o salinitate diferită.

Această opțiune s-a dovedit a fi foarte gustoasă și ea, deși cu conserve .. poate că nimeni nu ar fi observat înlocuirea, dacă nu aș fi spus
Sperietoare
A venit toamna, începe să gătești o supă cremă de dovleac groasă și parfumată cu pește. Da cu mărar, da cu piper și pâine de secară de casă ...
Nu m-am putut abține să iau o poză cu un dovleac plâns ... Este o frumusețe atât de mare. Se află în bucătăria mea, pe fundalul pădurii de toamnă, care poate fi văzută prin ferestrele imense de lancetă și puteți scârțâi din această imagine ... Pădurea din amurg nu a fost capturată, dar frumusețea portocalie a fost imortalizată .. .

Supă cremă cu dovleac și pește afumat

De asemenea, folosesc periodic opțiunea bugetară (somon în suc propriu în loc de pește afumat fierbinte). Se dovedește la fel de grozav. Astăzi, însă, a trebuit să renunț la două cutii de ton nu atât de bugetar, pentru că soțul meu a plâns multă vreme că vrea această supă, apoi cu un indiciu gros a cumpărat somon roz ... Am crezut că este fumat fierbinte . Când totul a fost gata pentru adăugarea de pește, scot somon roz afumat rece din frigider, îl privesc cu stupoare, în timp ce știu că nici nu am somon în conserve. Mi-am amintit că există ton în propriul suc. Ura! Supa este salvată! A fost condamnat ...
Cub
Probabil la fel de gustos ... și la fel de frumos ca

Ați încercat cu creveți? prea mult.
Citat: Cubic

Da? Nu am incercat. Soțul meu iubește creveții, așa că haideți să stabilim în ce moment, în ce formă și câte creveți să turnați în supă. Înregistrez deja ...Supă cremă cu dovleac și pește afumat
Cub
Am citit undeva o rețetă despre o ciorbă cu creveți tigru (trebuie să fie curățați), adaugă chiar la final, nu-mi amintesc rețeta chiar eu, mi-a dat ideea de ciorbă de dovleac.
Am făcut cu obișnuitul, cel mai trist lucru este să curăț un bol mare (de dimensiunea unui castron de supă normal) de creveți, se dovedește a-l umple curățând aproape un kilogram ... deși am mâncat partea nu fragilă la acelasi timp. Poate ar fi trebuit să le fiți cu pielea? Nu stiu...

Pe scurt, gătiți totul conform rețetei, adăugați creveți chiar la final, înainte de cremă. Da, nu am adăugat cartofi la versiunea pentru creveți. Nu există fotografii, am gătit-o o singură dată tocmai pentru că a durat mult timp să curăț. (DAR IEȘTE UN GUST FOARTE DELICAT !!!)

în timp ce scriam, m-am gândit: probabil că poți cumpăra cele decojite ... nu sunt atât de gustoase, dar supa în sine este parfumată, cred că va fi bine
Sperietoare
Nu, în opinia mea, un fel de byaka curățat. Am încercat să le cumpăr de trei ori și de trei ori nu știam ce să fac cu el. Au un fel de gust. Mai bine îi curățați pe cei cu scoici.Este adevărat, riscă să nu fie la înălțimea supei. Nu le voi mânca, sunt indiferent față de ele, dar soțul meu va înghiți doar în spatele urechilor sale.

Tigrul este păcat în supă, deși există mult mai puține probleme cu ele (sunt mari), dar scumpe le fac rău. Va trebui să suferim cu așa ceva, să cumpărăm mai mult calibru și să mergem mai departe. Multumesc pentru sfat!
Anastasia
Citat: Cubic

Nu, am încercat să cumpăr înghețată decojită pentru diferite feluri de mâncare - nu chiar, doar fără gust! Prin urmare, îmi adun voința într-un pumn și curat, curat, curat ... Există și decojite, conservate în saramură, ei bine, puțin mai bune decât cele înghețate decojite.
Citat: Anastasia

Există, de asemenea, conserve decojite în saramură - bine, puțin mai bune decât congelate decojite.

Adică aceia, în saramură ... chiar sunt și cauciuc
Anastasia
Citat: Cubic

Nu, nu sunt din cauciuc, doar că nu au gust.
tatulya
SperietoareVa multumesc mult pentru reteta.
I-am spus prietenului meu, iar apoi mi-a adus odată un dovleac. Portocaliu-portocaliu. Și i-am răspuns cu rețeta ta.

Pentru prima dată am făcut-o fără roșii (ei bine, nu există), iar în loc de pește am adăugat brânză procesată (pentru supă).

A doua oară, de asemenea, fără roșii, dar a adăugat conserve.

Ne-a plăcut tuturor. Deși erau bine hrăniți, totuși mâncau cu plăcere.

Este pentru tine!
Sperietoare
Sper că nu li s-a spus din timp din ce este făcută supa? Mama l-a privit îndelung suspicios când a aflat. Dar, după ce am încercat-o, am aprobat cu tărie ...

Este frumos să știi ce i-a plăcut altcuiva!
Caramel
Pe lângă terci, nu am gustat niciodată nimic din dovleac. Nici nu înțeleg cum aș putea decide o aventură cu supă de dovleac ... ..... Și ca rezultat, după prima pregătire .... Am făcut-o toată iarna și primăvara, iar anul acesta sunt urmând să îngheț dovleacul pentru această supă. Gust foarte interesant! Doar o descoperire pentru mine !!! (chiar adaug cartofi în cuburi)
Sperietoare
Da, da, mulți sunt suspicioși de dovleac și degeaba. Aceasta este o legumă minunată și în supă este grozavă, deloc exotică.
Kalmykova
Ura! Dovlecii sunt coapte! Vom avea supa noastră preferată!
Nataly_rz
De foarte mult timp, această rețetă adună praf în marcajele mele ... și toate pentru că am bicicletă nu a existat somon roz afumat, ei bine, nu l-am întâlnit în magazine. Ei bine, atunci site-ul meu preferat a venit în ajutor, deoarece nu se vând afumat, înseamnă Supă cremă cu dovleac și pește afumat AICI !!!
Sperietoare
Și frumoase, mamele mele. Culoarea este fantastică. Ar fi mai decorat cu ierburi și piper măcinat ... Sau apoi să decoreze în farfurii?
Nataly_rz
Ei bine, da, există probleme cu decorarea, vom lucra
Dar, în ciuda acestui lucru, admir toată seara de azi, când intru în bucătărie, mă uit în tigaie
Citat: sperietoare

Tus, somon lope?! Bancă ?! Două ?! Sau lope, nu te deranjează?!

Tintind catre esupa aceea este deja a doua săptămână ... legea răutății, ei bine, ei nu ne aduc somon fierbinte și fAici ...

Și apoi am citit în comentarii că cu conservele se dovedește a fi chiar și Mona !!!
Citat: Krosh

Tus, somon lope?! Bancă ?! Două ?! Sau lope, nu te deranjează?!

Am cazat că am nevoie de două cutii mici sau una mai mare. De asemenea, sunt diferite. Întotdeauna pun două cutii în supă de pește. Îmi place că spiritul bogat și pește era gros.
Pasibși alteX !!!
Tasima65
Datele inițiale sunt rămășițele unui dovleac. Scopul este de a găti ceva, astfel încât să fie gustos, rapid, ușor și nu mai vreau tot ce a fost gătit din dovleac înainte. Cum am făcut-o. Am revizuit rețetele de pe forum și apoi doar rămășițele de capelin în propriul suc (am făcut șproturi de casă). Dovleac, cartofi și apă - program de supă multicooker.Două cepe salvate - în același loc. L-am turnat într-o altă tigaie, l-am derulat cu un blender, acolo rămășițele de capelin în bucăți, o mulțime de verdeață, sare, piper, lavrushka. Mi-a placut foarte mult!
Mană
Wow! Ce miracol am ratat! Sperietoare, multumesc frumos pentru reteta!
Kalmykova
Și în loc de pește, o fac cu orice fructe de mare. Oamenii precipită!
caramel
De asemenea, vreau să încerc supec. Doar eu am aburit întreaga dovleac, am măcinat-o și am înghețat-o. Cum poți concepe și găti supă acum?
Kalmykova
Gatiti restul si adaugati dovleacul.
Citat: sperietoare
Astăzi, însă, a trebuit să renunț la două cutii de ton nu atât de mic, scot somon roz afumat rece din frigider, îl privesc cu stupoare

Tus, Am inteles corect, cu somon roz afumat la rece terci poți găti supă?
Croșetată,
Corect. Ai nevoie fie de conserve, fie de afumat la cald. Pe scurt - fiert.
Oksyusha
Supă foarte gustoasă, gătită cu conserve și afumată fierbinte, mi-a plăcut așa și așa. Dar în timp ce am găsit pește afumat fierbinte ... căutam mult timp))
Oksyusha,

Culoare inexprimabilă!)))
Citat: Oksyusha
Dar până acum am găsit pește afumat fierbinte

Aici avem ...

Cât de mult fumat rece vrei, dar fierbinte ...

Voi găti din nou cu conserve ...
Oksyusha
Aici am găsit acest pește în Lenta, apoi l-am văzut în Auchan. Și la început am căutat-o ​​lângă casă, cu siguranță nu este ea ... nicăieri)
Smarald
Fetelor și dacă excludeți crema (postați acum), va funcționa?
Smarald,

Va funcționa. Nu va exista nicio notă cremoasă, care pare să o înece pe cea vegetală (amintiți-vă de cafea cu smântână - crema are același rol și efect aici), iar gustul nu se va schimba dramatic.
Smarald
Voi atașa un dovleac astăzi

Toate rețetele

Rețetă nouă

© Mcooker: cele mai bune rețete.

Harta site-ului

Vă sfătuim să citiți:

Selectarea și funcționarea producătorilor de pâine